The most common mass of advertising in the open air | Bus stop

Dayanacaqlar – reklam daşıyıcısı kimi istifadə olunan birinci açıq hava mebelləridir. Reklam üçün dayanacaqların yan və ya arxa divarları istifadə olunur. Dayanacaq reklamları piyadalar, və ictimai nəqliyyat sərnişinləri üçün nəzərdə tutulmuşdur.

Üstünlükləri:

  • Dayanacaq sayının çox olduğu üçün, şəhərin maksimal əhatə dairəsi;
  •  Mərkəz və şəhərin bütün nəqliyyat yollarında geniş əhatə dairəsi və tamaşaçılarla mesajın uzunmüddətli təması;
  • digər şirkət ilə birləşdirilmiş reklam kampaniyası aparmaq bacarığı.

 

Marşrutların gəlişini gözləyərkən, dayanacaqlarda reklamlar diqqət zonasına düşür və sərnişin könüllü  ona baxmağa başlayır. Qeyd etmək lazımdır ki, statistik tədqiqatlara əsasən, avtobus dayanacağında reklam hər üç sərnişin tərəfindən orta hesabla 3-4 dəqiqə baxılır.