Monitor açıq hava reklamının yeni və dinamik inkişaf edən istiqamətlərindən biridir. Onların əsas vəzifəsi dinamik vizual məlumatları ən geniş auditoriyaya çatdırmaqdır. Adətən monitorlar yeni gələn paltarlar, bayram aksiyaları, yeni alış-veriş mərkəzlərinin açılması üçün reklam göstərir. Sorğular  göstərir ki, əhalinin 62% -i alış-verişi, şəhər mərkəzində yerləşən açıq hava reklam monitorundan öyrənmişdir. Bu bir daha açıq hava reklamların müştərilərin cəlb edilməsi üçün ən təsirli və ən sürətli şəkildə qaldığını sübut edir.

 

Reklam monitorlarının unikal xüsusiyyətləri:

  • Bir ekranda bir neçə reklam çarxını təkrar nümayiş etdirir
  • Xəbər, hava və vaxt kimi operativ məlumatları göstərir
  • İstənilən hava şəraitində işləyir
  • Dinamik və parlaq nümayişinə görə hər zaman diqqət mərkəzində olur
  • Gün və ya bayram vaxtından asılı olaraq reklam çarxını dəyişmək olur